Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Дікова-Фаворська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
1. |
Дікова-Фаворська О. М. Соціологічні підходи до вивчення проблеми соціального виключення людей з особливими потребами [Електронний ресурс] / О. М. Дікова-Фаворська // Український соціум. - 2011. - № 4. - С. 53-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_4_6 Показано сутність різних соціологічних підходів до дослідження особливостей життєдіяльності осіб з функціональними обмеженнями здоров'я, доведено перспективність використання комплексного соціологічного підходу для визначення соціально-психологічних аспектів самоідентифікації цієї категорії населення та її сприйняття оточенням.
| 2. |
Дікова-Фаворська О. М. Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми [Електронний ресурс] / О. М. Дікова-Фаворська // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2011. - Вип. 6. - С. 42-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2011_6_7
| 3. |
Дікова-Фаворська О. Роль конструкту "людина з функціональними обмеженнями здоров’я" в компенсації дефіциту розуміння соціальної суті людини з інвалідністю [Електронний ресурс] / О. Дікова-Фаворська // Нова парадигма. - 2017. - Вип. 131. - С. 158-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nopa_2017_131_17
| 4. |
Дікова-Фаворська О. М. Чужий серед своїх (соціальна ексклюзія людей з функціональними обмеженнями здоров’я) [Електронний ресурс] / О. М. Дікова-Фаворська // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2010. - Вип. 4. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2010_4_13
| 5. |
Дікова-Фаворська О. М. Нерівність в освіті: світові тенденції та національні виклики [Електронний ресурс] / О. М. Дікова-Фаворська // Габітус. - 2021. - Вип. 24(1). - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/habit_2021_24(1)__11
| 6. |
Дікова-Фаворська О. М. Функціонал директора закладу загальної середньої освіти в умовах війни [Електронний ресурс] / О. М. Дікова-Фаворська // Український соціум. - 2022. - № 3. - С. 117-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2022_3_9 Визначено на основі онлайн-опитування директорів шкіл головні проблеми, які виникають при прийнятті управлінських рішень в екстремальній ситуації, зумовленій війною в Україні. Ідентифіковано соціальні ризики та непередбачувані виклики, які постають перед директорами українських закладів загальної середньої освіти при виконанні функціональних обов'язків під час війни. Виявлено, що в сучасній ситуації до функцій директора школи належать не тільки традиційні з організації освітнього процесу, але й ряд нових, зумовлених актуальною ситуацією щодо гарантування безпеки всіх учасників процесу, забезпечення їхньої різнобічної підтримки, юридично правильного оформлення освітньої діяльності в умовах воєнного стану тощо. Показано, що зміна функціоналу директора закладів загальної середньої освіти під впливом значущих подій і суспільних запитів не є випадковим явищем, викликаним воєнним станом, а історичною закономірністю, притаманною розвиткові української освіти від самих витоків її створення. Показано, що визначений професійним стандартом "Директор закладу загальної середньої освіти" перелік функцій і компетентностей не охопив всього обсягу процесів, що забезпечує директор закладу загальної середньої освіти, зокрема його управлінських дій в умовах екстремальних ситуацій, тобто реалізації функції антикризового управління, яка потребує відповідної підготовки. У цьому зв'язку результати проведеного дослідження дозволяють судити, що в нинішній ситуації повномасштабного військового вторгнення Росії на територію суверенної України директори шкіл потребують посиленої правової підготовки, поглиблення фінансової грамотності, психологічної та інших видів підтримки. Розроблено рекомендації для наближення навчання в системі підвищення кваліфікації директорів закладів загальної середньої освіти до нових запитів, зумовлених потребами у поглибленні знань для прийняття ефективних управлінських рішень в умовах війни, зокрема щодо посилення юридичної складової навчальних планів; введення тренінгових курсів з відпрацюванням кейсів обміну власним досвідом розв'язання непересічних питань в особливих ситуаціях; підготовки до роботи в екстремальних ситуаціях як стрижневого компоненту блоку психологічних дисциплін; поглиблення фінансової обізнаності в умовах невизначеності фінансування; ознайомлення з фандрайзингом, потреба в якому загострилася під час війни та залишатиметься актуальною в повоєнних умовах відновлення економіки країни; доцільності розроблення інноваційного курсу з посилення формування національної ідентичності, національної стійкості, відданості та ціннісного поля українського народу не через традиційне передання знань щодо історичних фактів і кращих літературних творів, а через усвідомлення історичної місії українців у боротьбі за своє право на життя в незалежній державі.
|
|
|